پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت مشاوره و تحکیم خانواده اصفهان . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 365
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

راهکارهای آموزش زبان دوم به کودکان هرچه كودك زودتر با زبان دوم آشنا شود، شانس بیشتری برای دستیابی به مهارت‌های كسب زبان دوم خواهد داشت. بررسی‌ها نشان داده است اگر كودك در سن زبان‌آموزی یعنی قبل از 7 تا 8 سالگی زبان دوم را بیاموزد، مهارت بهتری در تكلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت. آموزش زبان انگلیسی به کودکان همین که کودک به دنیا می‌آید، برخی پدر و مادرها برنامه آموزش زبان را پیش از هر چیزی در اولویت آموزش‌هایش قرار می‌دهند. آنها بدون آگاهی از سن مناسب شروع آموزش زبان دوم کودک را خیلی زود در برنامه آموزشی زبان قرار می‌دهند و حتی قبل از آنکه کودک بتواند زبان اول یا زبان مادری خود را خوب صحبت کند با زبان دیگری آشنا می‌شود.......


:: موضوعات مرتبط: مشاوره خانواده , روانشناس , ,
:: برچسب‌ها: آموزش زبان به کودکان علویجه , آموزش انگلیسی کودکان 5تا8 , روش های آموزش زبان , نکات مهم آموزش به کودکان , ,



بازدید : 958
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)



shohar bad akhlagh با این روش شوهر بد اخلاق خود را خوش اخلاق کنید

بد اخلاقی و عصبانیت فرد می تواند یکی از آزار دهنده ترین مشکلات یک رابطه زناشویی باشد. بسیاری از رابطه ها بخاطر این رفتار بد از بین می رود. اما راه های ساده ای برای کاهش بد اخلاقی و عصبانیت فرد وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.
شما هم نگران سندرم شوهر بداخلاق در روزهای گرم و داغ تابستان هستید؟ نگرانید بدخلقی​های او زندگی را به کام شما تلخ کند؟ ما به شما آموزش می دهیم چگونه با شربت​ها و عرقیات گیاهی یک همسر آرام، مهربان و صبور در روزهای گرم داشته باشید. تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می تواند از عطش و دمای بدن تان بکاهد، می تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد. در روزهای پیش رو بی​شک تابستانی گرم و آفتابی خواهیم داشت پس دست به کار شوید و این شربت های گیاهی را برای اعضای خانواده خود تهیه کنید تا تابستانی خنک و سالم را در کنار خانواده با عرقیات گیاهی تجربه کنید.

 

 

 
قصد خرید دارید، اما شوهرتان بی حوصله است!

 

یک لیوان از این شربت به او بدهید

 

اگر قصد دارید روزهای آخر هفته سری به مراکز خرید بزنید اما نگران بی حوصلگی همیشگی شوهرتان برای قدم زدن در پاساژ ها و سرزدن به حراجی ها هستید، یک بار عرق گیاهی شاهتره را امتحان کنید تا از معجزه آن برای افزایش نشاط و انرژی همسرتان آگاه شوید. عرق شاهتره یکی از بهترین نوشیدنی های گیاهی و سنتی برای روزهای گرم تابستان است که به دلیل خاصیت صفرابر و خنک کنندگی که دارد، می تواند در کوتاه ترین زمان شوهرتان را سرحال بیاورد و او را برای سخت ترین و دشوارترین کارها آماده کند. عرق گیاهی شاهتره علاوه بر خواص خنک کنندگی و صفرابری بهترین داروی گیاهی برای پاکسازی و تقویت عملکرد کبد است و می تواند مشکل شایع نفخ شکم را در مردان و زنان نیز برطرف کند.

 

نسخه: برای تهیه این شربت گیاهی کافی است عرق شاهتره را از نزدیک ترین عطاری تهیه کنید. برای تهیه یک لیوان از این شربت کافی است نصف لیوان عرق شاهتره را با نصف لیوان آب و ۲ قاشق سکنجبین مخلوط کنید. حتی می توانید این عرق را با شربت خاکشیر مخلوط کنید و روزی ۲ تا ۳ لیوان از آن را در روزهای گرم و داغ تابستان به همسرتان بدهید.

 
شوهرتان از سر کار آمده و عصبانی است!


:: موضوعات مرتبط: مشاوره خانواده , روانشناس , همسر , ,
:: برچسب‌ها: shohar bad akhlagh با این روش شوهر بد اخلاق خود را خوش اخلاق کنید , بد اخلاقی , روش کنترل ,



چرا دیگه از همسرم لذت نمیبرم ؟
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1396
بازدید : 293
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)
چرا دیگه از همسرم لذت نمیبرم ؟
 چرا دیگه از همسرم لذت نمیبرم ؟

شما ممکن است احساس کنید که میل جنسی شما کم رنگ شده است. یا چیزهایی که قبلا برای شما لذت آور بوده اکنون ناراحت کننده به نظر می رسد. درباره سلامت جنسی خود مضطرب هستید، شما تنها نیستید. خیلی از زنان دچار مشکلات جنسی در نقاطی از زندگی خود می شوند. با تخمین هایی حدود 4 نفر از 10 زن یک نگرانی جنسی حداقل تجربه کرده است. در دایره های پزشکی این عارضه به عنوان ناتوانی جنسی در زنان شناخته می شود.

ناتوانی جنسی در زنان دلالت بر مشکلات مزمن یا عود کننده در مصاف با یک یا بیشتر از پاسخ های جنسی می باشد. به آنچه که شما تجربه می کنید ناتوانی جنسی در زنان نمی گویند مگر اینکه شما درباره آن مضطرب بوده یا تاثیر منفی بر ارتباط شما با همسرتان داشته باشد.

((اگرچه مشکلات جنسی در ارتباط با ناتوانی جنسی در زنان چندین رویه دارد،اما آنها قابل درمان هستند. ارتباط دادن دلواپسی های خود و فهم کالبد شناسی و فیزیولوژی طبیعی پاسخ های بدن به میل جنسی قدم های مهمی است برای بدست آوردن دوباره رضایت جنسی))

علائم و نشانه ها

دلواپسی جنسی در زنان در هر سنی اتفاق می افتد ولی ممکن است در زمان های آسیب پذیری هورمونی شایع تر باشد، مانند بعد از زایمان یا در زمان انتقال به یائسگی. نگرانی های جنسی همچنین ممکن است با بیماریهای عمده مانند سرطان اتفاق بیافتد......

 


:: موضوعات مرتبط: روانشناس , خانه امید , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره دهق مهردشت , نمونه سوال علویجه نیمسال دوم , دانلود , سنجش , اخبار , خبر , تست هوش , خرید و فروش ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

هاست لینوکس