پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت مشاوره و تحکیم خانواده اصفهان . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اعتیاد جنسی افراد متاهل و روش درمان
نوشته شده در پنج شنبه 13 مرداد 1393
بازدید : 265
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)
اعتیاد جنسی افراد متاهل و روشهای درمان آن

اعتیاد جنسی افراد متاهل و روشهای درمان آن
● چه تفاوتی بین شخصی كه از لحاظ جنسی معتاد است با فردی كه از لحاظ جنسی بسیار فعال است وجود دارد:

▪شخصی كه از لحاظ جنسی بسیار فعال است با داشتن رابطه جنسی راضی میشود. در واقع این رابطه برای او جایگزین چیز دیگری نیست. زمانی كه همسر او به او میگوید" نه " برای آنها به این مفهوم نیست كه كاملاً از طرف همسرشان رد شده اند.

و باعث نمی شود كه آنها خانه را ترك گفته و دست به اعمال دیگری بزنند. اگر شما چنین رفتارهایی از خود نشان میدهید، ممكن است از لحاظ جنسی معتاد باشید.
● آیا ممكن است شخصی به خود ارضایی یا استمنا معتاد شود؟
▪ بله، این یكی از عمده ترین شكلهای اعتیاد جنسی است. این اعتیاد تقریباً اولین رفتار جنسی ما بوده است كه به طور مرتب تكرار می شده. و از جایی شروع میشود، كه شخص به سن بلوغ رسیده از لحاظ جنسی در فشار قرار میگیرد و بر خلاف بقیه ویژگیهای اكتسابی تا مدت زیادی فعال میماند.
● هرزه نگاری ( پورنوگرافی) چه نقشی در اعتیاد جنسی بازی میكند؟
▪ برای اغلب معتادین جنسی تركیبی از پورنوگرافی و خود ارضایی اساس اعتیاد آنها را تشكیل میدهد. بسیاری از معتادین برای آزادی از این تركیب با مشكلات بزرگی مواجه میشوند. پورنوگرافی به همراه تخیلات دنیایی غیر واقعی برای شخص معتاد به وجود میآورد كه در سرتاسر دوران نوجوانی و بقیه مراحل رشد همراه او میماند.

و برای آنها یك رابطه جنسی غیر واقعی بوجود میآورد كه باعث میشود تا از لحاظ جنسی و احساسی به استقلال برسند و قبل از اینكه به طور واقعی با یك شخص واقعی ارتباط جنسی داشته باشند، صدها بار این رابطه را به صورت غیر واقعی برقرار كرده اند.
● آیا ممكن است شخصی از لحاظ جنسی معتاد باشد ولی با زوج یا زوجه خود رابطه جنسی نداشته باشد؟
▪ بله این مرحله بعدی اعتیاد جنسی است و که آن را آنوركسیای جنسی یا بی میلی جنسی مینامند. در این مرحله شخص معتاد ترجیح میدهد به جای رابطه جنسی صحیح با همسرش، به دنیای تخیلات خود و ارتباط جنسی در تخیلات خود بپردازد. شخص معتاد/بی میل از داشتن رابطه جنسی با همسر خود امتناع میكند و در نتیجه این زوج به صورت نامرتب رابطه جنسی خواهند داشت و آن هم به اصرار زوج سالم و نه شخص معتاد.
● از دید یك زوج یا زوجه، زندگی با شخص معتاد چگونه است؟
▪ زنان و شوهران شخصی كه از لحاظ جنسی معتاد است، احساسات مشابهی را گزارش كرده اند. احساس تنهایی احساسی كه تقریباً درهمه موارد مشترك است. این احساس كه او نمیتواند شخص راحتی باشد و در مورد خود واقعی اش صحبت كند نیز یكی از احساسات است.

احساس ناامیدی از این مسئله كه شما نمی توانید كاری برای آنها انجام دهید. و احساس خشم از برآورده نشدن بسیاری از احساسات . چیزی است كه در بسیاری از افراد مخصوصاً زنان اشخاص معتاد دیده شده است.
● آیا زوج یا زوجه شخص معتاد جنسی می تواند به او كمك كند؟ حتی اگر او این كمك را رد كند؟
▪ بله، حتی اگر شخص معتاد این مسئله را نپذیرد و یا آن را انكار نماید، همسر او میتواند برای خود كمك و حمایت دریافت كند. احساس خشم، باختن، تنهایی و بسیاری احساسات دیگر در طول سالها زندگی با اعتیاد بر روی زندگی شخص تاثیر میگذارد.

این احساسات باید درمان شوند، چه همسر شخص معتاد با او بماند یا نه. این اعتیاد به شما به عنوان همسر هیچ ارتباطی ندارد. اعتیاد جنسی شخص معتاد بسیار قبل از اینكه او شما را ملاقات كند شروع شده بود. این اعتیاد جنسی رشد خواهد كرد و هر كسی را كه با شخص معتاد ارتباط دارد تحت تأثیر قرار خواهد داد.
● آیا درمانی برای اعتیاد جنسی وجود دارد؟
▪ بله ، برای اعتیاد جنسی نیز درمان وجود دارد. این درمان زمان و كار زیادی میبرد، مخصوصاً در سال اول درمان. اما با كمك هدفمندانه شخص معتاد جنسی میتواند آزادی را تجربه كرده، در احساسات، روابط، موضوعات جنسی، مسائل مالی و حتی اوضاع روحانی ترمیم و خوشی را تجربه كند.

ازدواجهایی دیده شده كه پس از بهبودی شخص معتاد، ترمیم شده اند. اشخاص معتاد پس از درمان زندگی بسیار شادی را تجربه خواهند كرد، بیشتر از چیزی كه تصورش را بكنند.
● آیا در زمینه اعتیاد جنسی تحقیقاتی نیز در دسترس است؟
▪ بله تحقیقاتی در زمینه اعتیاد جنسی انجام می شود.
● آیا امكان دارد زنان نیز از لحاظ جنسی معتاد باشند؟
▪ بله، تعداد زنانی كه برای معالجه اعتیاد جنسی شان اقدام میكنند روز به روز در حال افزایش است. عملكردها همان است. و شامل خود ارضائی، پورنوگرافی، اینترنت، و روابط نامشروع می باشد. .
● آیا راهی وجود دارد تا به فرزندانمان در این زمنیه كمك كنیم؟
▪ بله با وجود اینكه، بسیاری از افرادی كه برای معالجه مراجعه كرده اند، اذعان نموده اند كه پدرانشان نیز با اعتیاد جنسی درگیر بوده اند. و درگیر مشكلاتی نظیر پورنوگرافی، عادتهای جنسی و هرزگی بوده اند. آنها همچنین از نداشتن اطلاعات كافی در رابطه با امور جنسی رنج می بردند.

منبع: tanzimekhanevadeh.com

مجله الکترونیکی بهار ایران


:: برچسب‌ها: عتیاد جنسی افراد متاهل و روشهای درمان آن , اعتیاد جنسی افراد متاهل , اعتیاد جنسی افراد , اعتیاد جنسی متاهل , اعتیاد جنسی چیست , اعتیاد جنسی؟ , درباره اعتیاد جنسی , جنسی , آموزش , جنسی متاهل , درمان , راهکار , اعتیاد جنسی افراد و روشهای درمان آن , ,



مرکز آموزش علمی سنجش خانه امید مهردشت
نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1393
بازدید : 317
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)
  خدمات     پشتیبانی     مشاوره        برنامه ریزی            تحصیلی 

نمونه سوالات جدید         جزوه           نرم افزار                آزمون 

کلیه مقاطع تحصیلی 

کلاسهای   عمومی         و      خصوصی 

 

مرکز آموزش علمی سنجش خانه امید مهردشت

 

با اساتید مجرب و متخصص   

  

  دعوت به همکاری

 

 

طرح تبسم   ویژه دانش آموزان نیازمند و خیرین محترم

......

.........


:: برچسب‌ها: مهردشت , اصفهان , تجربی , ریاضی , دانشگاه , نمونه سوال , کنکور , عکس , عکس طبیعت , عکس منظره , اهنگ , دانلود , پیامک ,



اعضای وب سایت
نوشته شده در دو شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 305
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)



6 اشتباه خانم ها در رابطه جنسی
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1393
بازدید : 322
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

6 اشتباه خانم ها در رابطه جنسی

اشتباه ۱: منتظر ماندن برای مرد برای شروع

 

ممکن است به صورت یک عادت برایتان درآید: همسرتان شروع می‌کند و شما به او واکنش می‌دهید. ممکن است اسیر این کلیشه سنتی باشید که مرد همیشه باید اولین حرکت را آغاز کند. شاید هم می‌ترسید که توجهی به شما نشود.
از مردهای زیادی می‌شنویم که می‌گویند از اینکه مجبورند همیشه این خودشان باشند که برای زمان و نحوه انجام رابطه‌جنسی با همسرشان تصمیم بگیرند، خسته شده‌اند. 
راه‌حل:برای شروع فکر کنید. اگر خجالتی هستید، با کمی طنازی شروع کنید و شامی عالی برای همسرتان تدارک ببینید…
 
.
.
.
.
اشتباه ۲: نادیده گرفتن این مسئله که مردها موجوداتی بصری هستند

 

اینکه شوهرتان به جای یک کیف دستی برایتان یک لباس‌زیر زیبا می‌خرد، دلیل منطقی دارد. چون از دیدن شما در آن لباس لذت می‌برد.
خانم‌های زیادی از این شکایت می‌کنند که چرا مردها آنها را در لباس‌های ساده‌ای که جذاب نیستند آنقدرها دوست ندارند، بااینکه برای آنها لباس شوهرشان اصلاً تفاوتی در میزان جذابیتشان ندارد. دلیل: مردها به محرک‌های بصری بیشتر واکنش می‌دهند اما خانم‌ها بیشتر به محرک‌های حسی، لمسی، صدا، بو، کلمات و احساسات برای تحریک واکنش می‌دهند.
راه‌حل:لباس‌خواب ساده قدیمی را کنار بگذارید — حداقل برای بعضی شب‌ها. لازم نیست برای جذاب دیده شدن در نظر همسرتان، حتماً لباس‌های غیرعادی تنتان کنید، اما اگر در انتخاب لباس‌خوابتان به جز راحتی، جذابیت خودتان در آن لباس را هم در نظر بگیرید مشکل حل خواهد شد.
.
.
.
اشتباه ۳: داشتن ایده‌های غیرواقعی درمورد نحوه کارکرد بدنتان

 

باور نکنید که زن‌های «واقعی» از واژن ارگاسم می‌شوند یا انزال خانم‌ها مسئله‌ای طبیعی است.
خانم‌ها متقاعد شده‌اند که این کار تجربه جنسی‌شان را تقویت می‌کند اما فقط ۵ تا ۶ درصد از خانم‌ها به طور طبیعی انزال می‌کنند و با امتحان کردن آن ممکن است به عضلات کف لگن‌تان صدمه بزنید.
راه‌حل:ریلکس باشید. تلاش برای اینکه به طریقی خاص به ارگاسم برسید، رابطه‌جنسی‌تان را خراب می‌کند.
بیشتر خانم‌ها برای ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس دارند. ازآنجا که کلیتوریس عصب‌های زیادی در خود دارد، رابطه جنسی دهانی یا تحریک توسط دست بسیار برایتان عالی است. کمی رُل بازی کردن هم به خانم‌ها کمک می‌کند زودتر به ارگاسم برسند.
.
.
.
.
اشتباه ۴: زیاد فکر کردن

 

نگران این هستید که رسیدنتان به ارگاسم خیلی طول کشیده است؟ یا از امتحان کردن موقعیتی که شکمتان در آن شُل آویزان می‌شود واهمه دارید؟
اگر بخواهید بیشتر از احساسی که در آن لحظه دارید، به عملتان توجه کنید، تبدیل به یک هنرپیشه می‌شوید نه یک معشوق. 
محققان روابط‌جنسی در تحقیقات خود نشان داده‌اند که زنانی که اینکار را می‌کنند ارگاسم‌های بسیار کمتری دارند اما به تعداد بیشتری ارگاسم تظاهر می‌کنند.
راه‌حل:حواستان را به چیزی درمورد زمان حال برگردانید–حسی که همسرتان به شما می‌دهد، نگاه او به شما، عشقتان به او و … 
 
.
.
.
.
اشتباه ۵: تمرکز بیش از حد به آلت‌تناسلی همسرتان
مطمئناً مردها از اینکه آلت‌تناسلی‌شان را لمس کنید لذت می‌برند اما دوست دارند روی بقیه قسمت‌های بدنشان هم توجه داشته باشید. در اکثر موارد خانم‌ها فقط روی ناحیه تنالسی شوهرشان تمرکز می‌کنند.
راه‌حل:از جایی دیگر از بدنش شروع کنید. مثلاً گردن، یا اینکه کمی ماساژ‌ش دهید. با نوک سینه‌هایش بازی کنید. پاهایش را بمالید و برای عشق‌بازی از همه بدن او استفاده کنید.
 
.
.
.
اشتباه ۶: تمرکز کم به خودتان

 

نوازشش می‌کنید، به او لذت می‌دهید و کاری می‌کنید همه آرزوهایش به حقیقت بپیوندد. اما خودتان چه؟ شما چه می‌خواهید، چه دوست دارید؟ فانتزی‌‌های شما چیست؟
اگر این فکر که «کاش دستش یک میلیمتر آنطرف‌تر بود» در سرتان است اما به زبان نمی‌آوریدش هیچوقت زمان خوبی در رابطه‌جنسی نخواهید داشت.
راه‌حل:حرف بزنید. بدن زن بسیار پیچیده است. تازمانیکه خودتان نگویید، او هیچ چیز درمورد بدن شما نخواهد دانست.

:: برچسب‌ها: لباس زن شوآموزش مهردشت علویجه هر فیلم عکس اس ام اس ,



مجازات تتمیمی چیست و مصادیق آن کدام است؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1393
بازدید : 286
نویسنده : رسول خسروی علویجه (نسیم زندگی)

مجازات تتمیمی چیست و مصادیق آن کدام است؟

آیا می‌دانید مجازات تتمیمی چیست و این مجازات در چه مواردی و با چه شرایطی به حکم محکومیت متهمان افزوده می‌شود؟

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماده 19 قانون مجازات اسلامی می‌گوید: «دادگاه می‏‌تواند کسی را که به علت ارتکاب جرم عمدی‏ به تعزیر یا مجازات بازدارنده محکوم‏ کرده است به عنوان تتمیم حکم تعزیری‏ یا بازدارنده مدتی از حقوق اجتماعی محروم‏ و نیز از اقامت در نقطه یا نقاط معین ممنوع یا به اقامت در محل معین مجبور نماید».

 

 

نظریه‌های اداره کل امور حقوقی قوه قضاییه

نظریه 8727/ 7- 20/ 11/ 1383: در مواردی که پرونده‏ های قاچاق کالا و ارز موضوع بندهای الف و ب قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز مصوب 1374 از طرف ادارات مأمور وصول عوائد دولت به مرجع قضایی ارسال می‏‌شود و دادگاه‌ها مبادرت به رسیدگی به اعتراض متهم می‏‌نمایند، چون قاچاق کالا و ارز نیز جرم و مانند سایر جرایم به این جرم رسیدگی می‏‌شود و مقررات ماده 19 قانون مجازات اسلامی مطلق است و هیچ دلیلی وجود ندارد تا بتوان گفت ارتکاب بزه قاچاق از شمول ماده 19 خارج است لذا تعیین کیفر تتمیمی در جرم قاچاق کالا و ارز منع قانونی ندارد.

 

- نظریه 253/ 7- 30/ 5/ 1378: اعمال ماده 19 قانون مجازات اسلامی ناظر به موردی است که دادگاه حین صدور حکم کیفر تتمیمی را تعیین نماید و ناظر به مرحله بعد از صدور حکم نمی‏‌باشد. بنا به مراتب دادگاه نمی‏‌تواند بعد از صدور حکم مبادرت به صدور حکم مجازات تتمیمی کند.

- در مورد پرسنل نظامی و تتمیم مجازات‏‌ها در خصوص آنان به ماده 15 قانون مجازات جرایم نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران مصوب 9/ 10/ 1382 مراجعه شود.

- نظریه 712/ 7- 12/ 4/ 1376: مجازات تتمیمی تبعید، از شمول مقررات تبصره ذیل ماده 18 قانون مجازات اسلامی خارج است. اضافه می‏کند که تعیین مجازات تتمیمی، به عنوان تکمیل مجازات، در اختیار دادگاه صادرکننده حکم است و لذا می‏‌تواند هنگام تعیین مدت مجازات تتمیمی، موضوع ایام بازداشت قبلی را مد نظر قرار دهد.

- نظریه 8395/ 7- 30/ 11/ 1381: با توجه به ماده 19 قانون مجازات اسلامی تعیین مجازات تتمیمی منوط به تعیین حداکثر مجازات قانونی جرم نیست و دادگاه در جرایم تعزیری یا بازدارنده پس از محکوم کردن مرتکب چه به حداکثر چه به کمتر از آن می‏‌تواند مجازات تتمیمی متناسبی در حدود ماده (20) آن قانون تعیین نماید.

- نظریه 7469/ 7- 12/ 11/ 1366: دادگاه می‏‌تواند متهم را برای مدت معینی از استخدام در وزارتخانه یا مؤسسه خاص منع نماید.

- نظریه 3470/ 7- 1/ 7/ 1366: دادگاه می‏‌تواند ضمن انفصال کارمند مرتشی از شغل او را از حقوق اجتماعی برای مدت معینی محروم نماید.

- نظریه 1604/ 7- 18/ 8/ 1379: کیفر مقرر در ماده 19 قانون مجازات اسلامی کیفر تکمیلی است و نوع و مدت آن باید در حکم قید گردد، اما محرومیت از حقوق اجتماعی مندرج در بندهای سه‏‌گانه ماده 62 مکرر قانون موصوف کیفری تبعی بوده و به تبع حکم محکومیت درباره محکوم اجرا می‏‌گردد و قید آثار محکومیت در حکم ضرورت ندارد.

مقررات ماده 62 مکرر ارتباطی به مواد 19 و 20 قانون مجازات اسلامی ندارد و اختیار دادگاه در برقراری محرومیت از حقوق اجتماعی به مدتی که مصلحت بداند با وضع ماده 62 مکرر منتفی یا محدود نشده است.

چنانچه دادگاه حکم به محرومیت از حقوق اجتماعی صادر کند تا زمان انقضاء مدت محکومیت نمی‏توان گواهی عدم سوء پیشینه صادر نمود.




هاست لینوکس